Umíte vyjednávat, baví vás hledat nejlepší řešení a chcete se podílet na tom, aby naše firma měla vždy vše potřebné? Jste pečliví a komunikativní?
Pokud ano, hledáme právě vás!
JAKÁ BUDE VAŠE PRACOVNÍ NÁPLŇ?
- Realizace nákupu materiálu, surovin a dalších komodit.
- Tvorba poptávek, objednávek.
- Výběrová řízení nových dodavatelů, udržování dobrých vztahů s dodavateli.
- Práce v systému Helios, skladový systém.
- Řešení reklamací v rámci dodavatelsko-odběratelských vztahů.
- Spolupráce s týmem – budete komunikovat s kolegy z dalších oddělení od výroby po prodej.
JAKÉ ZNALOSTI A ZKUŠENOSTI K TÉTO PRÁCI POTŘEBUJETE?
- Zkušenosti z oblasti nákupu vítány. Pokud je však nemáte – zaučíme vás.
- Ekonomické povědomí vítáno.
- Komunikace v AJ podmínkou /další jazyk výhodou/.
- Velmi dobrá znalost práce na PC (MS Office, Helios výhodou)
- Výborné komunikační a organizační schopnosti.
CO VÁM NABÍZÍME?
- Příjemnou partu kolegů v oddělení logistiky.
- 20 dní dovolené + 5 dní placeného volna, stravování, cafeteria systém, systém vzdělávání a rozvoje.
- Pružnou pracovní dobu, kterou si můžete přizpůsobit pracovním i osobním požadavkům.
- Práci ve stabilní a prosperující české společnosti, která se intenzivně rozvíjí, inovuje a zdokonaluje své procesy.
- Podporu při realizaci vašich nápadů a nových projektů.
Pracovní doba:
Pružná pracovní doba
Nástup:
Dle dohody
Přijďte se k nám podívat a my Vás rádi provedeme našim provozem a zodpovíme veškeré dotazy.