Specialista zákaznického servisu

RETEX a.s.patří mezi největší, významné a stabilní zaměstnavatele v regionu. Klademe důraz na spokojenost našich zaměstnanců a kvalitní přípravu pro výkon práce. Nabízíme získání nových znalostí a zkušeností v oblastech výrobní sféry, logistiky, systémů kvality, vývoje anebo obchodu. Každého nováčka připravíme, aby mohl být úspěšným na své pozici.

Máte chuť pracovat neustále na nových projektech, jste flexibilní a máte dobré komunikační schopnosti?

Tato pozice je pro Vás doslova šitá na míru.

Co bude Vaší náplní práce?

  • budete přijímat poptávky
  • zpracovávat cenové nabídky
  • komunikovat se zákazníky
  • spoluzodpovídat za dosažení obchodních výsledků
  • připravovat podklady pro obchodní zástupce

Jaké znalosti a zkušenosti k této práci potřebujete?

  • min. SŠ vzdělání s maturitou
  • znalost práce na PC – Word, Excel, Outlook, Helios výhodou
  • znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni
  • ŘP sk. „B“
  • komunikační a prezentační schopnosti, flexibilitu, samostatnost

Co  Vám nabízíme?

  • pohodovou partu lidí kolem Vás
  • zajímavé mzdové ohodnocení s bonusy vázanými na osobní výkon, obrat a zisk společnosti
  • zázemí stabilní firmy s dlouhodobou perspektivou
  • pružnou pracovní dobu 37,5 hod. týdně (s pevnou dobou 9-14hod)
  • možnost dalšího vzdělávání v jazykových kurzech a na odborných školeních
  • 20 dní dovolené + 5 dní pracovního volna
  • závodní stravování, stravenky v hodnotě 100 Kč, cafeterie
  • možnost profesního růstu

Pokud vás naše nabídka zaujala, pošlete svůj životopis na email: kariera@retex.cz.

Rádi vás přivítáme na osobním pohovoru.

Máte zájem o tuto pozici?